Darkness

Pain! I feel it every single day
I would wipe it,in a second,all away
Never reminding again, if I could
Maybe I just deserve it , I should

Tears!Falling down my frozen cheeks
From the bottom of my heart,warm it seeks
Like a beast strugling inside my soul
Leaving behind just an empty black hole.

Guilt!Waiting,sneaking to hunt me down
Never leaving me alone,like a creepy clown
Making me feel dizzy,a ghost whisper in my head
Holding on to just a fragile , thin thread.

De data asta o poezie in engleza , inspiratia venind din niste momente in care ma simteam vinovata pentru ca raneam . Raneam fara sa vreau , dar mi-am dat seama ca o facem indiferent ca vrem sau nu si nu avem ce sa facem . Este la fel de inevitabil ca venirea serii . Ranim , suntem raniti doar pentru ca sta in natura noastra ca fiinte omenesti . Tine de noi doar sa incercam apoi sa vindecam rana , acest lucru ne face cu adevarat invincibili .Puterea de a calma o mare involburata .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu